Workshop Avonturen in de bomen: klim & bouw!

Kom in de meivakantie naar het Van Eesteren Museum!

Op 2 mei gaan we in de bomen klimmen en onze eigen boomhut maken! In het ontwerp voor de Westelijke tuinsteden was er volop ruimte voor groen. Zo zijn de prachtige bomen rond het museum ontstaan. Daar gaan we iets mee doen!

Kom jij in de meivakantie klimmen in de bomen en knutsel jij je eigen waanzinnige boomhut? De professionals van Monkeyklimmen maken een klimparcours achter het museum. Met helmen, tuigjes en touwen kun je veilig het parcours afleggen. Vervolgens bouw je binnen met hout, kurk, touw en lijm je eigen fantasie boomhut. Aan het eind van de middag neem je die mee naar huis en kun je er nog uren mee spelen!

Durf jij het aan?

Leeftijd 8 t/m 12 jaar

Gratis reserveer je ticket vooraf.

Voor ouders Gibbon Sport is lid van het Sport Institute Europe, heeft ervaren (sport) instructeurs en maakt gebruik van gecertificeerde materialen. De activiteit staat onder begeleiding van een volwassene. Deelname van uw kind is vrijwillig en op eigen risico.

Kleding Draag makkelijk zittende kleding, dichte schoenen en doe lange haren in een staart!

2 May